Bergen aan Zee

Veel gestelde vragen | Forum

Met het openbaar vervoer naar Bergen aan Zee

Barbara

Zaterdag 07 juni 2008

Goedeavond Ik wou graag voor het weekend naar Bergen aan Zee komen. Hoe kan ik dat met de openbaar vervoer doen? Ik kom van Zutphen. Waar moet ik precies nartoe met de trein of bus en kan ik met de ov naar Bergen aan Zee komen? Bedankt Groeten

Medewerker

Woensdag 13 oktober 2010

Wij adviseren u de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken.

Omdat de tijden en routes regelmatig (tijdelijk) veranderen, adviseren wij altijd om de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken. Via deze website beschikt altijd u over de actuele gegevens van de datum en tijdsstip dat u het openbaar vervoer van plan bent te gaan gebruiken. Bovendien krijgt u direct informatie over de prijs, de totale reistijd, overstapplaatsen, overstaptijden, etc.

Last check on:
Donderdag 29 maart 2012

Meer onderwerpen

Strandregels voor fietsen in Bergen aan ZeeStrandregels voor fietsen in Bergen aan ZeeDinsdag 12 februari 2008
Strandrolstoelen in Bergen aan ZeeStrandrolstoelen in Bergen aan ZeeDonderdag 11 maart 2010
Paardrijden op het strandPaardrijden op het strandDonderdag 02 juli 2009
Verloren in Bergen aan ZeeVerloren in Bergen aan ZeeVrijdag 08 juli 2011
Strandregels voor attributen en voorwerpen op het strand in Bergen aan ZeeStrandregels voor attributen en voorwerpen op het strand in Bergen aan ZeeZondag 11 maart 2007
Strandregels voor motorvoertuigen in Bergen aan ZeeStrandregels voor motorvoertuigen in Bergen aan ZeeWoensdag 14 januari 2009
Strandregels voor open vuur in Bergen aan ZeeStrandregels voor open vuur in Bergen aan ZeeZaterdag 12 mei 2007
Strandregels voor naaktrecreatie in Bergen aan ZeeStrandregels voor naaktrecreatie in Bergen aan ZeeMaandag 17 april 2006
Waarom is er op strand geen groene vlag en rood met blauwe blokvlag meer?Waarom is er op strand geen groene vlag en rood met blauwe blokvlag meer?Woensdag 21 juli 2010

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2006 - 2012 BergenaanZee.net ™